söndag 13 januari 2008

Stava ditt namn utan några a:n: My
Är du singel? Nope, tillsammans med världens bästa.
Vad är ditt favoritnummer? 6!
Vad lyssnar du på nu? Oasis - Wonderwall.
Är du nöjd med ditt liv just nu? Oja, det skulle inte kunna vara bättre.
Vart önskar du att du var nu? Hos Karl.
Vad borde du göra just nu? Hm, plugga/sova kanske..
Kan du blåsa bubblor? Ja, när jag dregglar efter Persbrandt.
Kan du nå dina fötter med händerna, när dina ben är raka? Ja..
Kan du vifta på öronen? Nej, haha!
Vad drack du senast? En kopp te.
Vad tittade du senast på tv och med vem? Hum, Extra, extra, igårkväll m. kalle.
Vem ringde dig senast? Madre.
Har du rakt elr lockigt hår? Väldigt lockigt, men jag plattar det oftast.
Är du glad? Helt okej glad, men trött.
Är du piercad någonstans? Ja.
Vad har du för planer för ikväll? Ikväll och ikväll, snarare inatt. Kura ihop under duntäcket och dö av trötthet.
Hatar du folk som ljuger? Ja, jag avskyr!
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" tjejer? Tuffa tjejer med lagom attityd, inte förmycket!
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Vafan, man dejtar väl inte hårfärgen.
Använder du mascara? Det händer, men sällan.
Använder du läppstift? Aldrig.
Vad ser man om man öppnar din väska? Hehe, hum.. beror på vad som ligger överst.
Bästa kärleksfilmen? The Holiday, hihi.
Förlåter du eller glömmer du? Jag förlåter, men glömmer aldrig!
Har du mest tjejvänner eller killvänner? Ingen större skillnad.
Vad är du rädd för? Vad är jag inte rädd för snarare(?)
Önskar du att du var en kille? Oja!!!!!!!
Vilken ögonfärg har du? Blå

Inga kommentarer: