tisdag 1 januari 2008

Min nyårsafton..

började med trerättersmiddag hemma hos Petra (pappas tjej), riktigt mysigt och oerhört trevligt. Vi satt och pratade massa gamla minnen, vilket blev lite pinsamt för min del eftersom min pappa inte kan hålla masken! Sedan satte vi oss i soffan och tog det lungt bara, tittade lite på tv och sånt. Vid nio ungefär körde pappa mig till Karl där jag tillbringade natten. Vid tolvslaget sköt hans pappa lite fyvärkerier och sedan gick vi in och drack lite champange. Vi somnade ganska sent, tror jag. Jag hade iallafall världens mysigaste nyårafton, det tackar jag min pojkvän för!
Mitt år this far...
Vaknade hos Karl, gick upp rätt sent. Vid typ tre kom pappa och hätmade mig, körde mig till mamma, där jag efter nån timme somnade och vaknade vid halv sju när vi skulle käka middag. Efter middagen gick jag upp och packade ihop min grejor och tog en promenad till pappa, för jag orkade inte vara kvar hos mamma, och pappa jobbar imorgon, så då får jag vara ensam, hihi. Ikväll ska jag kolla på film, om jag hittar någon bra. Ciao

Inga kommentarer: