måndag 7 januari 2008

lite smått om mitt år här också

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, massor.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade något förra året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope.
4. Dog någon som stod dig nära? Min hund dog.
5. Vilka länder besökte du? Norge
6. Är det något du har saknat år 2007 som du vill ha år 2008? Mer tid för mina vänner, solen och mer tid ute på landet.
7. Vilka händelser från år 2007 kommer du alltid att minnas? Ojoj, det finns många. Inga nämnda, inga glömda!
8. Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Blev lycklig (m. Karl, hihi).
9. Största misstaget? Karl vet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, det va en tid, vet inte hur jag mådde ibland.
11. Bästa köpet? Ett par flippflopps för 10 spänn i Sundsvall, använde dom hela sommarn.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.
13. Några roliga jobb under året? Nej, eller bara barnvakt men inget riktigt jobb.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
If I used to love you - Daniel lemma,
The remedy (acoustic) - Jason Mraz
Bubbly - Colbie Caillat
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Uppskattat solen
17. Någon speciell kväll du minns? Jag minns flera kvällar, många fina.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med Syster, mamma m.familia, pappa m.familia.
19. Blev du kär i år? Aboslut, om inte innan iår, hihihi.
20. Vilka städer har du besökt? Ojojoj, halva norges städer och många i Swe.
21. Favoritprogram på tv? Är inte så mycket för tv egentligen.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hatar och hatar, ogillar. Verkligen Ogillar!
23. Någon ny du börjat umgås med detta år? Mimmi
24. Någon crazy fest från året? Haha, lite.
25. Något du önskade dig och fick? Jag önskade mig karl, and i got him(!!!!)
26. Något kul du gjort under året? Jag gjorde massa roliga saker
27. Årets bästa film? Det finns flera.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag var hemma hos mig med min älskling.
29. De bästa nya människorna du träffade? Mimzz, det bästa.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Öööh, helt okej. Eller vaddå(?)
31. Vad fick dig att må bra? Vänskap och kärlek.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Dum fråga.. Dom som känner mig vet att jag är helt galet galen i Mikael Persbrandt.
33. Vem saknade du? Morfar, lyckosten bor i Thailand numera.
34. Favorit månad? Juli
35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det väl, men jag är glad, lycklig och nöjd.

Inga kommentarer: