tisdag 8 januari 2008

bläää

Trött, jag vet inte vad jag ska säga mer.. Jag är sjukt trött, har sovit knappt 5 timmar på två dagar. Jag vet, det är helt sjukt. Men jag tror att det finns en anledning till att jag inte kan sova. Det är lite pinsamt och jag vet inte vad jag ska göra åt den. Jag är livrädd. Livrädd för allt, särskilt mörker. Förut var det inte så farligt, men nu på den senaste tiden har det blivit allt värre. Jag försöker att inte kolla på ''läskiga filmer'', för jag vet att jag kommer få mardrömmar eller nått liknande. Jag vågar inte enns gå ner själv på nerevåningen när det är mörkt ute och dom andra sover eller nått. Ja, jag sa ju att det var pinsamt. Jag kommer aldrig klara av att bo själv, som det känns just nu iallafall.. Herregud, jag är ju fan 16 år.

Inga kommentarer: